Friday, April 11, 2014

APAKAH ITU GST?


Kalau nak tahu apa itu GST, cer baca ini, jangan la bangang sangat, kata cerdik pandai.




Jangan nak meroyan tak tentu pasal, Ketua kata, OK, mereka pulak membantah. Semuanya tak kena dimata mereka. Apa lagi ni???...



Apa sebenarnya agenda bongok puak pakatan haprak yang beria-ia meroyan menolak GST untuk dilaksanakan di negara kita. Lihat saja gambar di atas, dalam minggu ini bila GST dibentangkan di parlimen, puak-puak memekik terlolong kononnya membantah GST.

Macam nie contoh yang baik ditunjukkan oleh wakil rakyat yang telah dipilih oleh kita? Korang pikir sendirilah yer. Sebenarnya apa saja dasar kerajaan yang baik demi kepentingan rakyat dan negara akan disanggah.

Kita semua tahu, pakatan sudah tiada cara lain untuk menang didalam pilihanraya. Rakyat ternyata menolak politik kotor pakatan. Setiap pembohongan dan kerja jahat mereka sering kali terbongkar. Di luar sana rakyat tidak sebodoh seperti yang mereka sangkakan.

Pasal GST nie, banyak komen yang GR lihat katanya membebankan rakyat. Korang semua tahu ker? Kedai mamak tepi jalan kena GST ker? Warong apek jual kopi kena GST ker? Kalau betul diaorang semua kenakan GST itu semua MENIPU. Perniagaan yang dilaksanakan adalah untuk perniagaan yang melebihi RM500 ribu ke atas, barulah mereka itu layak untuk daftar GST. Ini salah satu contoh dan banyak lagi.

Pada yang meroyan tu, korang tengok sendiri video yang Boss korang cakap nie. Dia SOKONG GST dilaksanakan dan efisyen. Ini pun korang kata menipu ek? He he he...Klik: http://eddyjugaks.blogspot.com








No comments:

Post a Comment